Journey To The West
May 31, 2012 @ 11:42:00 PM | 0 comments


Assalamua'laikum.
Lol bila korang baca title post ni mesti teringat kisah monyet terbang & khinzir gemuk kat 8tv tu kan? xD Sebenarnya takda kena-mengena pun. Saja nak guna. Anyways, kali ni aku nak cerita a bit pasal cuti sekolah aku. Macam-macam ada, yang gumbira serta yang menyayat hati. (╥﹏╥)

First of all, pasal Hari Belia tu. Ok, seriously aku jelly dengan siapa yang pergi haritu, terutama yang pergi masa Teen Top datang. Yang U-Kiss punya tak berapa sangat sebab aku tahu U-Kiss sayang Malaysia, lepas ni mesti diaorang ada datang lagi kekeke. Geng kpop aku kat fb ada yang datang. Serius aku jelly gila tengok diaorang meet up. Jumpa masa Teen Top datang pulak tu. No fair! ;;___;; Yang U-Kiss punya cuma Aidalina sorang je yang pergi. Hurmm aku cuma boleh kata . . . UNTUNGLAH. Sementara mereka melayan fan mood diaorang depan Teen Top & U-Kiss, aku kat rumah terperuk dalam bilik terpekik terlolong melalak menangis menjerit meroyan jealous dengan diaorang. (Lol tipu je, takda lah sampai macam tu tahapnya xD)

tak nampak Fish Niel ;;_____;;

tak nampak Dongho magnae & AJ botakkk ;;_____;;

Ok, lupakan Hari Belia. Remuk hati aku bila teringat balik tsk tsk. T____T Namun begitu, makin hiperbola definisi 'remuk' tu ditafsirkan dalam hidup aku. Sekali lagi, aku . . . . deactivate facebook. Sebab apa? Sebab. . . ada lah. Personal. Hanya aku, mereka dan Tuhan saja yang tahu cehh. Kepada geng Forever Alone & Nonsense Family, sorry yea korang. Entahlah aku nak reactivate fb & twitter aku balik ke tak. Tengok keadaan macam mana. Sampai satu masa aku mungkin buat, mungkin tak buat comeback. Entah. Saranghanda, Mianhada. Aku sayang korang ketat-ketat.


Hmm seriously teruk aku menangis masa nak deact hari tu. Sampai hidung tersumbat sesak nafas dibuatnya. Aku asyik teringat-ingat mereka yang dah lama melayan fan mood aku sejak form 3 dulu. From there, I learnt a lot about life. Sekarang aku tengah berazam tak nak berfacebook sementara (kot) sebab *beep*. Aku takkan lupakan diaorang tapi kita harus sentiasa ingat bahawa setiap pertemuan pasti ada perpisahan so aku move on & currently tengah cuba menenangkan diri.

Alhamdulillah aku sekarang dah makin cool down, lagi-lagi lepas family Ayah Chu & Opah datang rumah. Bising rumah ada dinamic duo Adam & Aqilah main sama-sama lol. Hmm Ayah Chu ada bawak pergi PPAS sekali. Lama tak datang. :D Lepas pergi PPAS, singgah Giant kejap. Opah kata nak beli barang sikit. Aku apa lagi, terus melawat Speedy & guess what?

AKU BELI ALBUM MAMA!!!!!

Macam tak percaya je aku actually beli album tu sebab aku baru je fall in love dengan EXO cuti sekolah ni. Tak sangka pulak Speedy ada jual. Hehe lucky me. :3 Harga RM 24.90, ada both EXO-K & EXO-M versions. Malangnya lagu Two Moons dia bukan Roll Like A Buffalo version sobs sobs ;;___;; lol. Album dia Asia version je, takda album jacket photos tapi memuaskan hati. :)

Keesokan harinya which is yesterday, kitaorang bergerak ke KLIA pukul 4 petang. Untunglah Umi, Arisha, Adam, Opah, Pah Wan, Pah Chu & Mama Colin, diaorang pergi Vietnam. Abah, Alia & aku tak ikut sebab alasannya tahun ni aku SPM, Alia PMR so kitaorang telah diberi arahan untuk study kat rumah (padahal buku tak sentuh langsung ngahahaha). Ni ha gambar-gambar yang sempat di-snap sebelum depa check-in.

Sebelum keluar rumah. Eii chubby nya aku xD

Alia &Adam gedikkk

Gedikkkkk

Adam I

Adam II

UNTUNGLAH PERGI VIETNAM

Anak-anak buangan ;____; (huduhnya expression muka aku lol)

Gudbye I

Gudbye II (lupa nak rotate)

Gudbye III  Hv a safe trip, gais! (^^)/

Setakat ni lah adventure cuti sekolah aku. Tak menarik mana pun sebab bukan aku yang berjalan. //facepalm// Aku tak banyak guna internet sebab duduk kat rumah lagi satu. Ayah Chu ada offer guna internet kat phone dia tapi line lembab gila.  Hmm next week pergi KFC jumpa Sarah, Nureina, Quratul & Priya pulak. Nak kena siapkan NiE plus folio Addmaths yang menyusahkan hidup tu. Kbai, till the next post awaits. See yah. Annyeong! ^3^ Hidup Kim Myungsoo! lol gila xD

Cuz you're like a caffeine
"I can't fall asleep at night"