Tagged
May 31, 2012 @ 10:05:00 PM | 0 comments


Yeay! Dah cuti sekolah barulah ada masa nak jenguk blog ni. Tadi check cbox, tak sangka Lucy ada tag. Thanks, dongsaeng ah! ^^

THE QUESTIONS & ANSWERS

 1) Sejak bila korang mula meminati music kpop ?
Sejak tahun 2009. Masa tu baru form 2, zaman budak hingusan haha. Start minat sebab lagu Mirotic - DBSK selalu keluar Channel V dulu :3

 2) Apa yang bestnya tentang kpop yang orang lain perlu tahu ?
 First of all, mestilah sebab diaorang cute hehe. Lagi, Kpop ni lirik lagu dia sangatlah meaningful. Lepas tu, artis kpop ni tak fake. Some of them memang ada buat plastic surgery tapi diaorang mengaku, tak hipokrit. And I respect that.

 3) Favorite artist / group ( senaraikan seberapa banyak yang pon tak ape )
∞ Infinite <33, CNBlue, SHINee, B.A.P, EXO, Teen Top, Block B, BToB, Beast, Tempest (coming soon ngehehe), T-ara, IU, SNSD, Rainbow, A-Pink, Spica, After School, Standing Egg <3, Joo Yeong, Primary <3, No Reply and so on. Lol banyak lagi sebenarnya ouh, penat perah akal.

 4) Siapa ultimate bias korang ? kalau rajin letak gambar sekali.
Setiap group mestilah ada bias. Tapi paling sayang kat Myungsoo yeobo ngehehehe =w=
Meh aku list kan;

Photo of Milford Sound in New Zealand!
1st: Infinite's L; current hubby <3 (perasan! xD)


2nd: Taemin magnae :3

3rd: Jello cherry tomato kiddo :3

And recently, i'm into EXO so yeah once again, my bias list is ruined. Diaorang semua hot gila nak mati belaka. Geram aku! xD At first aku suka kat Kai je. Lepas tu nampak Sehun, TERsuka kat dia pulak. Then mata terbeliak D.O. memikat hati aku lol. Lepas tu lepas tu bila tengok kat EXO-M . . . ASDFGHJKL aku geram dengan diaorang semua, terutama Luhan & Kris. Nyihhhh nak je aku tampar namja-namja neh lol siapa suruh cute sangat. So basically, senang cite aku tak nak pilih bias kat EXO.

THESE FLAWLESS NAMJAS ARE LOVES <3

So, aku nak tag benda alah ni kat dua bini Woohyun neh, Alia & Airin, Yamada's Atiqah, Dongwoon's SarahJuliaaaa and senior kesayangan Kak Atiqah. :3
Sekian. Assalamualaikum.

Cuz you're like a caffeine
"I can't fall asleep at night"