Triple Crown
June 03, 2012 @ 2:03:00 AM | 0 comments


Mula-mula menang kat M Countdown


Second win pulak kat Music Bank


And hari ni, triple crown kat Inkigayo


Wow, maju dah Infinite sekarang. Nothing could describe how I feel right other than being proud :') Imma proud Inspirit <3

Tapi kan, I miss the old them. Diaorang sekarang nampak tak bermaya dan letih sangat. Tengok cara diaorang interact kat Ranking King pun dah tau diaorang penat. Cerita tu entah kenapa aku rasa macam diaorang berlakon, lagi-lagi Yeol. I want my choding oppa back! Kenapa dia control macho kat cerita tu! Chodingggg, dasi dorawa! T.T

To be honest, aku lagi suka zaman Come Back Again, She's Back dulu. Inspirits tak ramai dan kami hidup bahagia je. Inspirits sekarang menyampah aku kebanyakannya selalu berebut bias. I mean like hello, Infinite ada 7 orang je. Macam kau sorang je boleh minat dia. Lainlah kalau diaorang boleh klonkan diri lepas tu kahwin dengan setiap Inspirit (bestnya .___. lol) Lepas tu, Inspirits sekarang pilih bias berdasarkan rupa, bukan bakat. Harap je nak bias-bias tapi lagu Infinite yang lain hampeh tak tahu langsung. //facepalm// Aku admit memang aku bias kat L sebab dia comelhothensemdanyangsewaktudengannya tapi the main reason why I biased him because of the spirit he showed to us. Dulu suara dia tak berapa nak mantop sangat berbanding sekarang. But comeback after comeback, I can see the changes in him little by little. Bukan dia sorang je, member Infinite yang lain pun. Aku paling respect kat Hoya & Gyu. Hoya sebab parents dia pernah against dengan minat dia dulu but seeing him now makes me realise betapa susah payahnya dia nak sampai ke tahap ni. As for Gyu, dia dah try banyak trainee audition dulu. Dia dapat company yang kurang menyerlah, Woolim Ent. But it's not the ending yet. Dia trained under Woolim selama beberapa tahun and see how is he doing now? Extraordinary.

So my main point here is to discover their talents first instead of their appearance. Tapi seriously, aku nak diaorang yang dulu. Less controversy, less chaos, more bliss. I miss them.

Cuz you're like a caffeine
"I can't fall asleep at night"