Untunglah
June 12, 2012 @ 5:32:00 AM | 0 comments


Assalamua'laikum dan salam mubarakah ku ucapkan buat para pembaca sekalian.
*Eii, skema nya ayat aku. Geli geli! xD

Hmm hari ni dah masuk hari kedua kita bersekolah semula setelah dua minggu kita melepak, melancong, menganggur, meninggalkan buku, meng-online, mengtidur, mengbuli adik, mengtwitter, mengjaga malam dan segala meng-meng yang sewaktu dengannya pada musim cuti sekolah. Best kan dating dengan cuti sekolah? Freedommmmmmm!

So bagaimana anda luangkan cuti sekolah anda? Cuti sekolah aku awesome! Aku pergi KLIA~ Haaaa, hebat kan? Nak tahu aku melancong ke mana pergi KLIA? Aku kan . . . . . . melancong kat . . . . . . . . . KLIA jelah. Lol aku pergi sana nak hantar Ummi, Opah, Pah Wan, Pah Chu, Mama Colin, Adam & Arisha pergi Vietnam sebenarnya. Diaorang semua stay 4 hari 3 malam kat sana. Aku kena tinggal kat Malaysia sebab mak aku suruh aku melawat menantu kesayangan dia, Kim Myungsoo nun jauh di Korea sana. *tipu je lol. So ni ada beberapa keping gambar yang sempat diculik oleh mak aku di sana;

Ummi kata pelarian Vietnam dulu sorok sini daripada Tentera Amerika. Kesian :'(


Arisha gedik selca I

Arisha gedik selca II

Ummi and Mama Collin :3

Ummi wif  a random Vietnamese woman.

On ze boat. Arisha snap gambar epik fail -.-

Kapten Vietnam whoot whoot! haha

Arisha gedik selca III

Adam julinggg -.-

Arisha gedik IV

Arisha gedik selca V

Arisha gedik selca VI

Apa kes budak ni -.-/

Somewhere in Vietnam

Ummi & Opah comel :'3

Opah comel :D
Kat hotel, last day
Last day. Balik M'sia cepat yaw!

Dalam . . bas kot. Entah.
Finally . . . home.

Haa, ni ada bonus video pengalaman adik aku dua ekor ni dalam kapal terbang & Adam roll like a buffalo xD  Apa diaorang dua ni mengarut pun aku tak tahulah. Kau tengoklah si Arisha tu, sikit-sikit selca naik menyampah aku dibuatnya pffttt. Patutlah rumah sunyi je takda diaorang & surprisingly aku lebih suka keadaan cenggini nghahaha ya, saya kakak yang kejam. >:D




Best kan cuti sekolah aku? Tsk tsk sepatutnya cerita pasal aktiviti aku tapi disebabkan aku hanya terperuk di dalam rumah buat folio + NiE sambilcuritulangonlinefacebooksertatweetdanfangirling, aku takda bahan cerita nak taip kat sini lol sedihnyaaa. ;___; Ok lah, sampai sini je aku boleh cerita. Next post nanti pandai-pandailah aku fikir nak cerita pasal apa pulak. Kbai, Assalamua'laikum.




EXTRA:
LIKE FATHER, LIKE DAUGHTER. HAHAHA DERP!


LOL KBAI! xDD

Cuz you're like a caffeine
"I can't fall asleep at night"